close

曲名:Longing ~跡切れたmelody~

演唱:X JAPAN


歌詞:


傷つけ合った言葉も
不管是互相傷害的言語
重ねた涙も
還是一次又一次的淚水
いつかは想い出になるよ
總有一天會變成回憶
だから…跡切れたMelody
所以...斷了線的旋律
胸に抱きしめて 明日も生きるだろう
緊抱在懷裏 明天也許還會活下去
貴方に会えなくても
即使無法在與你相見

Sing without you
孤獨的歌唱
I'll sing without you
我依然孤獨的歌唱
Can't you feel my heart
你感覺不到我的心
Falling through the rain
在雨中失落嗎?
I Sing without you
我孤獨的歌唱
I'll sing without you
我依然孤獨的歌唱
Can't you hold my tears
你並不能止住我的淚水
Cause, still I love you△
因爲我依然愛著你

I can't face the thought of being alone
我無法想象孤獨的生活
I sing for the song still carries on
我依然唱著那一首歌

胸に抱きしめて 想いを歌わせて
緊抱在懷裏,唱出我的思念
声にならなくても
就算法不出聲音
Sing without you
孤獨的歌唱
I'll sing without you
我依然孤獨的歌唱
Can't you feel my pain
你感覺不到我的痛苦
There's nothing I can do
我已經無能爲力

I still have a longing for your memory
我依然渴望關於你的回憶
傷つくだけでも
即使剩下的只有傷害
心を伝えたいよ
也想向你傳達我的心意

今は…独りにしないで
如今...不願獨自一個人
降り注ぐ雨に 壊れそうな夢
在傾瀉的大雨中 就快要破滅的夢
明日も奏でるから
明天依然要演奏下去

arrow
arrow
    全站熱搜

    mabinogy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()