close

ART OF LIFE


詞曲:Yoshiki



Desert Rose

沙漠玫瑰

Why do you live alone

為何你獨自活著

If you are sad

若你悲哀

I'll make you leave this life

我將使你離開此生

Are you white, blue or bloody red

你是藍色、白色、還是如血般的紅

All I can see is drowning in cold gray sand

我所能見的全都淹沒在冷灰的沙中

The winds of time

時間之風

You knock me to the ground

你將我擊倒在地

I'm dying of thirst

我口渴欲死

I wanna run away

我想逃離

I don't know how to set me free to live

我不知如何讓自己自由的生活

My mind cries out feeling pain

我的心因痛苦而吶喊



I've been roaming to find myself

我四處徘徊 尋找自我

How long have I been feeling endless hurt

這無盡的痛 我還得忍受多久

Falling down, rain flows into my heart

落雨流入我心中

In the pain I'm waiting for you

在痛苦中我等待你

Can't go back

無法回去

No place to go back to

無處可歸

Life is lost. Flowers fall

生命已逝 年華不再

If it's all dream

如果這都是夢

Now wake me up

現在就喚醒我

If it's all real

如果全是真的

Just kill me

就只好殺了我



I'm making the wall inside my heart

我正在自己的心中築牆

I don't wanna let my emotions get out

我不想流露我的情感

It scares me to look at the world

它恐嚇我注視著世界

Don't want to find myself lost in your eyes

不要讓自己在你眼中消失

I tried to drown my past in gray

我試著埋葬我的過去

I never wanna feel more pain

不想再受更多的傷害

Run away from you without saying any words

不發一語地從你身旁逃開

What I don't wanna lose is love

我不願失去的是「愛」



Through my eyes

從我的眼中

Time goes by like tears

時光如淚水般流逝

My emotion's losing the color of life

我的情感失去生命的色彩

Kill my heart

使我心死

Release all my pain

解除我所有的痛苦

I'm shouting out loud

我高聲叫喊

Insanity takes hold over me

瘋狂威脅著我



Turning away from the wall

從牆的那一面轉過來

Nothing I can see

什麼都看不見

The scream deep inside

內心深處的吶喊

reflecting another person in my heart

在心中反射出另一個自己

He calls me from within

他在那兒告訴我

"All existence you see before you


must be wipe out:

「你必須消滅你能見的所有存在

Dream, Reality, Memories

真實 記憶

and Yourself."

和你自己」



I begin to lose control of myself

我開始失去自制

My lust is so blind, destroys my mind

我盲目的欲望破壞理智

Nobody can stop my turning to madness

無人能阻止我發狂

No matter how you try to hold me in your heart

無論你如何嘗試在你心中抓住我

Why do you wanna raise these walls

為何你要築高這堵牆

I don't know the meaning of hatred

我不知憎恨的意義

My brain gets blown away hearing words of lies

我的腦因謊言而疲憊

I only want to hold your love

我只想擁有你的愛



Stab the doll filled with hate

戳刺充滿憎恨的人偶

Wash yourself with their blood

用它們的血洗你自己

Drive into the raging current of time

在猛烈的時間之流中行進

Swing your murderous weapon into the belly

在貪欲中揮動你殺人的兇器

"the earth"

向著「世界」

Shout and start creating confusion

狂叫且開始製造困惑

Shed your blood for preasure

你流血為獲得快樂

And what? For love?

還有什麼?為了愛?

What am I suppose to do?

我到底想做什麼?



I believe in the madness called " Now "

我相信在被稱為「現在」的瘋狂中

Past and future prison my heart

過去和未來禁錮我的心

Time is blind

時間是盲目的

But I wanna trace my heart

但我要追溯我的愛

On the wall of time, over pain in my heart

在時間之壁上,越過我心中的痛苦

Art of life


Insane blade stabbing dreams

瘋狂的刀刃刺穿夢境

arrow
arrow
    全站熱搜

    mabinogy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言